091122

Hejhej!
Det var ju dock ett tag sen man skrev sist. Men kan ju säga som så att det hänt en del saker som gjort att jag inte orkat skriva helt enkelt. Men nu börjar jag igen! :) Har väl inte hänt så mycket på sistone. Har fått min praktik på Cats nu i alla fall. Var där första gången i Onsdags :) Skit kul är det där, ska börja jobba imogon :) Idag har jag typ bara tvättat kan man säga haha. Städa ju hela mitt rum igår & tvätta allt så hade lite kvar. Var & Bowla idag med, jag suger fan på det haha. Men kom inte sist, & det är ju bra! Helgen har varit lugn & skön. Tittat film med Kim hela helgen. På fredagen blev det Chihauhaun från Beverly Hills svin bra var den! På lördagen blev det Bruno, & jag tyckte inte den var bra någonstans. Tyckte bara den var riktigt sjuk! Fattar fan inte att den rekommenderas från 11. Sjukt säger jag bara! Vi var & titta på New moon nu den 19 oxå, jag & Kim. Såg nattpremiären 23.59. Har längtat över mycket efter att se den & nu har jag äntligen gjort det! Riktigt bra var den, oh I love it haha! Visst det är lite annorlunda när man läser bökerna, men filmerna är lika bra för det. Längtar tills tredje filmen nu :) Precis börjat läsa den boken med. Aja, nu måste jag fixa det sista med tvätten. Ni får ha det så¨jättebra!

xoxo / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0