091124

Hejhej :)

Inte hänt allt för mycket idag. Jag har väl mest suttit & nördat the sims 3 haha. Är inte Kim hemma så lånar jag hennes data & spelar det hela dagarna medans jag lyssnar musik på min egen.  Kim & jag blev rädda innan med haha, mitt fönster öppnas hela tiden även fast jag stänger det & "låser" det eller va man ska säga. Sjukt läskigt ;O  Aja. finns väl inget kul som hänt idag. Imorgon ska jag i alla fall träna, skönt & äntligen börja med det. Jag & Kim som ska iväg, vi ska bli duktiga töser nu. Sen ska jag baka lussekatter med, mysigt! & på söndag ska jag träffa min kära moder. Vi ska kanske in till K-stad & gå på julskyltning om det e fint väder, annars blir det fika hemma hos henne. Ska bli mysigt! Saknar henne & min lillasyster riktigt mycket. Nej nu ska jag nog gå upp till Kim innan hon blir allt för sur på mig. Hon tycker jag suttit här för länge. Finns ju inte så mycket att göra, men vi ska väl spela kort eller något. & vara allmänt störda som vanligt! :) Ni får ha det så bra!

xoxo/ T
Haha som sagt allmänt störda! Bild från ngn gång när vi baka. Aja,
man får va lit konstig ngn gång då & då. Haha, måste ju bjuda
på sig själv! ;) & vi vet att vi e snygga haha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0