0921125

Hejhej! :)

Idag var jag nästan duktig haha, var uppe redan vid 7-tiden. Men sen var jag så dum att jag gick & la mig vid halv åtta igen. Suck! Aja, sen vakna vid 11 av att man skulle iväg & träna, så det var ju bara till att slänga på sig kläder & sen iväg. Var väldigt skönt & träna idag. Kanske inte gjorde så mycket idag, men både jag & Kim ska börja på ett program sen & träna typ 2 ggr i veckan. Kommer säkert gå skit bra. Haha sen när vi kom hem krängde vi massa spagetti & köttfärsås. & jag älskar att Kim är glömsk, för hon lägger alltid cigg någonstans. Sen glömmer hon bort det & hittar dom när man behöver det som mest. Sen tog vi väl det bara lungt. Stack & handla cigg efter maten (då vi åt samma mat igen haha) så då fick vi oss en liten promenad med. Sen typ slappa vi & drack kaffe när vi va hemma. Blev inget lussekattbakande för mig idag, blir nog i helgen istället. Hade veckosamtal innan men, vilket gick bra i början men slutade i ett helvete. Behöver inte gå in på några detaljer, men det löser sig väl sen hoppas jag. Men men ska väl sticka upp till Kim nu & hitta på något med henne. Snart käka med är hungrig så in i bomben. Men ingen spagetti & köttfärsås är trött på det nu haha! :)
Love / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0