261009

Halloj!
I lördags blev det bara att man hyrde film & tittade på den med personalen. Patrik 1.5, den var faktiskt riktigt bra. Annars gjorde jag inte så mycket förutom & låg & läste lite. Söndagen var jag bara iväg en liten runda, handlade cigg & så. Sen låg jag bara hemma hela dagen & tog det lungt. Alex var här med, så prata lite med honom. Sen vid 8 var jag & mötte Kim. Så det blev bara massa mys & prat om hur helgen varit. Sen läste jag som vanligt haha. Idag har jag varit i Kristianstad & röntgat min tand. Ska se om dom ska dra ut den eller om jag ska opereras. Sen stack jag hem & åt sen ner till vårdcentralen. När jag kom hem var jag så trött att jag gick & la mig. Bara sovit typ 2 timmar inatt. Annars idag har inte hänt så mycket. Gick upp vid middag, sen har jag bara varit med Kim & suttit här. Nu ska vi väl inte göra så mycket. Blir väl bara & spela kort med personalen eller ngt! :P
Ha det så bra!
xoxo T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0