Hej :D

Som vanligt har jag varit dålig på att uppdatera & ändå har jag haft internet nästan hela veckan. Illa!  Men det har väl inte hänt så mycket intressant denna veckan. I tisdags var jag, Emelie & Irre ute en stund i Bromölla. Men jag & Emelie stack hem ganska tidigt. Sen hände inte så mycket mer än att vi titta på Hannah Montana the movie :) Sen blev det sängen. Onsdags tog jag lite sovmorgon & sov till 1. Sen titta jag på Hannah Montana igen :) Sen hände inte så mycket mer än att jag satt vid datorn tills Emelie kom hem. Sen när hon kom hem tog vi bara det massa lungt & sen sova. Torsdags följde jag med Emelie till Bromölla när hon skulle ta tåget till skolan. Skulle följt med henne till skolan. Men blev inte så, vi stack till hennes pappa & fick pengar. Sen stack vi & handla cigg, träffade på Tim med :) Sen tog vi tåget till Hässleholm, jag stack hem & skulle hämta min tele. Tänkte lämna in den på lagning om vi ändå skulle till Kristianstad. Men så blev det icke! Vi drog till Lund istället. Så hela dagen spenderades på Nova Lund. Köpte några nya klänningar, tights & koftor. (Bilder kommer sen) Var inte hemma förens framåt åtta. Då blev det mat & sen ta det massa lungt. Sen när vi väl skulle sova så gick inte det för vi var alldeles för övertrötta. Så det slutade med att det spelades in massa flumm filmer haha :) Sen lyckades man somna framåt 3-tiden något. Fredags skulle jag ju vara hemma klockan 11.00 men det blev inte så, försov mig :/ Ringde hem & sa till att jag försovit mig. Sen tog jag det bara lungt & så. Sen ringde dom & sa att jag kunde komma in vid 19.00. Men Emelie hade inte kommit hem, hon skulle kommit vid 13.00 men gjorde inte det. Så jag börja oroa mig över hur jag skulle få med alla väskor hem. Det var ju ganska många väskor. Så jag missade den bussen jag skulle ta. Så jag bestämde mig för att ta nästa, kunde ju inte vänta på Emelie var ju tvungen att sticka hem. Så det var bara att lämna en väska där, sen försöka ta resten själv. Som tur var fick jag skjuts till bussen, jättesnällt! Sen blev det buss till Bromölla & tåg till Hässleholm. Väl i Hässleholm mötte Steffi mig & hjälpte mig att bära. Kim kom & mötte oss en bit på vägen med. Stack hem lämna alla sakerna, sen ut igen. Men var bara ute en liten stund. Sen var det bara att sticka hem igen & prata med personalen. Vilket gick skitbra! Sen resten av kvällen spenderades med Rask. Vi tittade på Twilight. Jag  var skit nöjd över att se den igen, men han var inte så  nöjd av valet av film. Tyckte inte den var så bra, hur man nu kan tycka det haha! Sen blev det bara & sova den sluta ju precis 5 min innan vi skulle sova. Lördagen var ju inte världens bästa dag till en början men det fixa cigg sen i alla fall. Hände inte så mycket mer förutom att jag var på stan med Kim & vi tittade på en film senare på kvällen. Young single and angry. Ganska bra faktiskt! Söndagen jobbade ju Kim & jag spenderade i stort sett hela min dag på stan fram tills middag. Efter det stack jag & mötte Kim, sen med henne hem & åt. Sen blev det en liten kvällspromenad med henne. Sen blev Tina jätte glad med, när Robin kom hem så hade han det spelet jag velat ha jättelänge på sin ipod. Så kunde han äntligen lägga in det på min dator. Jag blev jätte glad :) Så nu ska det spelas massor DX-ball. Har haft det innan med men inte med alla banor :) Sen satt jag bara & spela kort med personalen, det kan va trevligt det med. Idag har det väl inte hänt myckert mer heller. Har varit på stan med Kim fram tills middagen. Sen efter det har jag bara legat & läst. Började ju läsa första Twiligthboken (om jag kunde drömma) så den har jag läst ut nu. Riktig bra är den & jag måste säga att ja älskar verkligen Twilight. Sen nu så sitter jag här & kommer väl inte hända så mycket mer ikväll. Blir väl att spela lite kort & prata med Kim & sånt :)
Men men nu ska jag springa ut snabbt, sen fixa det sista på facebook innan Kim ska ha datorn. Nu ska jag försöka att va inne åtminstone en gång om dagen & skriva :) Måste bara säga att jag är jätte stolt över mig själv att jag varit hemma helgen. Se som jag sa jag kan om jag vill & jag kan sköta mig & vara duktig :D




Ha det så bra :D
Puss / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0