Bra dagar! :)

Hejhej!


Får skriva snabbt för måste snart hoppa in i duschen & göra mig i ordning! Mötet i Tisdags gick skitbra! Så nu är jag inskriven på UC! Ska förhoppningsvis praktisera på Cats. Hoppas jag får vara där, kommer bli skit kul. Sen när jag kom hem hände inte så mycket, följde Kim till jobbet vid 13.00. Sen när jag kom hem var jag så dum att jag gick & la mig. Sov fram till middagen & sen gick jag & la mig igen & sov till 8. Inte bra egentligen! Men men låg uppe hela natten & läste sen somna man skit sent. Igår var jag en runda på stan på förmiddagen, följde ju Kim med. Sen stack jag hem igen & då satt jag vid datorn lite granna. Sen kom Steffi hit :) Vi var ute & gick en runda, sen städade jag mitt rum. Vid 17.30 hade jag veckosamtal som gick skitbra! Jag har äntligen fått flytta upp där uppe nu också. Så efter mötet flytta jag upp alla mina saker där uppe. Sen stack jag ner till Kim på jobb. Hon jobbar ju på kultuhuset-teater. Så var där resten av kvällen & tittade på lite repetitioner. Sen stack jag hem & började städa lite i mitt rum, sen sova! :P Idag var jag jäkligt imponerad av mig själv var uppe vid halv 10 & vid 10 stod jag & städade mitt gamla rum. (Måste ju städa det, när man flyttar ut). När jag var klar med det började jag plocka i ordning i mitt eget rum. Sen rimgde jag bara några viktiga samtal. Var nerom en runda på skatteverket & pratade med dom om min adress med. Får ju inte va skriven här så ska vara skriven på Hässleholms församling, men dom vill verkligen inte. Så dom skriver mig i åhus församling ist. Aja, personalen ska ringa ner där sen. Sen har jag i stort sett bara suttit här resten av dagen. Skulle ju egentligen ner till Kim nu halv 6. Några klasser skulle va där & kolla på repetitionerna så tänkte hon att jag med kunde göra det med tanke på att jag vill se föreställningen sen. Men så kom jag på att jag har möte 18.00. Nu var personaeln snäll & sa att jag kunde ändra på det. Men jag valde att gå på det i alla fall. Det kan säkert gå bra. Vi skulle gå & fika efteråt för att jag skött mig så bra. Se det lönar sig att sköta sig, det får jag fortsätta med :D Känner mig riktigt duktig. ! Sen efter det ska jag väl bara fortsätta fixa i mitt rum. Men men nu har jag inte tid & skriva mer mötet börjar om 40 min så måste verkligen hoppa in i duschen nu.



Ha det bra!
xoxo T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0