Bilderna :D

Här kommer kläderna jag kollade på idag :) Lääängtar tills man kan köpa det! Ska bara bestämma mig för vilken jacka jag ska ha med. Men tror nog det blir den långa röda. Har velat ha en sån hur länge som helst nu med & det är nog varmast & ha en lång med. Det blev rätt så många bilder nu. Men men titta & njut haha. Kommer inte riktigt ihåg va klänningarna kosta vet bara att dom e från Gina Tricot. Men dom ligger väl på 200-300 kr kan jag tänka mig.




Klänning Gina Tricot!
Lite sådära smågullig, kanske inte riktigt jag men söt va den :)





Oxå klänning från Gina Tricot.
Fin & ha på fest :)






& här är då jackan som jag vill ha.
Älskar den!
Everest jacka 1290 :- stadium






Kort modell röd :)





Kort modell svart :)



Oxå skorna som jag blev totally in love with hehe.
Skitsnygga är dom & helt okej klack va det med :)





Slutar precis ovanför knät som jag vill! :)







Visst e dom snygga? :)






Dessa var oxå väldigt snygga men tyckte bättre om dom andra.
Men dessa kosta i alla fall 499 :- på din sko.
Vem vet jag kanske köper båda paren :) 






I like :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0