Trött! :(

Hejhej!






Det blir lätt hänt att man inte är här inne så mkt & uppdaterar. Finns så mycket annat man ska hinna med. Sen har jag ju inte alltid tillgång till mitt internet. Men jag ska försöka bli bättre & skriva något varje dag åtminstone. Idag är jag väldigt trött så orkar inte skriva så mycket. Men skriver lite kortfattat vad som hänt nu dessa dagarna :)




Måndag: Hade ju mitt möte klockan 11.00. Kom inte upp förens 10 över. Inte bra det & va inte på så speciellt bra humör i heller. Men det blev mycket bättre efter en kopp kaffe. Mötet gick i alla fall skit bra & vi kom fra´m till bra saker med. Efter mötet behövde jag inte gå till skolan. Så jag gick & la mig igen istället. Sov till halv 3 något. Resten av dagen spenderades framför datorn i stort sett. Så det hände ju inte så mycket vettigt.


Tisdag. Jäkligt bra skoldag egentligen. 09.45-12.00. Men försov mig  lite granna. Så jag valde i att skita i resten av dagen & följa med Robin till tandläkaren. Men ni tror inte personalen kommer upp dit. Jo, så fick intyga dom att jag missat tåget. Sen var man hemma igen vid 13.00 & jag somna direkt & sov till halv 5. Stack upp & åt sen kom Steffi hit. Blev att man drog & handla cigg. Sen ner till Minneslunden & tända ett ljus. Var ganska jobbigt alla minnen kommer ju upp. Sen gick vi en runda & jag följde Steffi till tåget. Sen hem, äta & datorn typ. Jag har verkligen inget liv haha.


Onsdag: Försov mig lite granna idag med. Men jag var ändå duktig var uppe redan 07.20 så var typ bara 40 min längre jag sovit. Pratade med personalen & så. Fick typ tillåtelse att inte gå i skolan. För enda anledningen att jag skulle dit idag var för att prata med min klassföreståndare & vi prata lite i tele istället. Hon ringer tillbaka när hon pratat med rektorn. Jag funderar helt äeligt på att skriva ut mig. Ha praktik ett tag & sen söka till folkhögskola istället. Men vi får se! Sen så tog jag tåget till Höör & mötte Steffi. Sen stack vi vidare till Nova Lund & där har vi i stort sett varit hela dagen sen. Hitta 2 par skitsnygga stövlar & en sån jacka jag vill ha. Lång everest röd :) Men börjar undra nu om jag ska ha lång eller kort. Svart eller röd? Men det blir nog den röda långa för den har jag velat ha länge. Blir tyvärr ingen Canda Goose jacka men dessa är med snygga. Köpte dock inget idag, men allt som jag hittade idag ska köpas inom kort. Kommer in lite senare & lägger in bilder på det med. Annars idag har vi bara varit här hemma. Varit hos Kim & lämnat cigg med. Hon jobbar ju på kulturhuset så ikväll skulle han kända komikern Tomas Pettersson vara där & hon har lovat att försöka fixa en atougraf åt mig tihi! :) Väldigt trevligt & mysigt i Lund även om man inte kunde köpa något just nu. Men snart så & då är jackan min haha :D




Nu sitter jag bara framför datorn & tar det lungt. Är riktigt trött, ikväll ska det sovas tidigt. Just nu väntar jag på att köket ska öppna. Bara 1 timme kvar, sen ska jag äta. Vänta på att Kim kommer hem från jobb & sen blir det sova. Får se om jag ska gå till skolan imorgon. Ska jag ändå skriva ut mig så känns det inte lönt & gå dit. Aja, nu ska jag kolla runder lite.Men kommer in & lägger in bilderna sen.






Ha det bra!
Ciao





/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0