Fredag!

God morgon!

Vakna för någon timme sen. Riktigt trött har jag varit idag. Men det är äntligen helg! Fast iofs jag går ju inte i skolan nu så är alltid ledig. Har bestämt mig för att hoppa av & skriva in mig på UC sen ha praktik. Sen skriver jag antagligen in mig på folkhögskola med :) Det blir säkert bra! Nu ska jag gå & göra mig i ordning sen ska jag ner en runda på stan med Cizzy! :D Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Kim skulle nog iväg på en fest & jag är grymt sugen på att följa med. Frågan är bara om det är värt det med tanke på att jag inte får gå ut. Aja, Kim slutar 22.00 så har tid & tänka.. Nej nu måste jag skynda mig. Kommer in senare ikväll..'


Föresten är det någon mer än jag som älskar Pitbull - Hotel room. Jag vet att den är gammal, men den är så sjukt bra!


Puss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0