Helg!

Hej!

Nu har det blivit så igen att jag inte skrivit under helgen. Men var inte hemma i fredags & sen orkade jag verkligen inte göra något igår. Har varit en ganska slö helg ändå! Men som sagt gör som jag brukar & skriver kortfattat om vad som hänt! :)


Fredag; Måste bara säga en sak galen fredag haha! Jag bestämde mig för att dra ut i alla fall. Kim kom hem vid 22.00. Gjorde oss i ordning snabbt, sen drog vi vidare till festen. Vi hade jävligt kul, men blev en ganska galen kväll! Massa groggar, dans & massa annat med! Jag & Kim var ju ganska på med, så livat blev det haha. Det värsta var ju när vi skulle gå & lägga oss. Jag fick något utbrott & skällde skit mycket på Kim. Jag vet inte riktigt varför men jag var jätte arg på henne :/ Eller jag vet varför jag var lite arg, men men! Somna framåt 07.00 på morgonen :P


Lördag: Vaknade vid 12- tiden & bra mådde man inte! Men i alla fall stack hem & satte in mina pengar på Kims kort ( har ju fortfarande inget eget) Farfar skulle sätta in 100 kr till mig så jag kunde köpa ett kontantkort, mitt abbonemang sluta fungera. Men han var så snäll att han hade satt in 400 :D Så vi drog & åt pizza. Sen stack vi hem igen & då gick båda & la sig. Sov som en stock fram till 9-tiden. Eller va uppe & åt en runda, men sen sov jag fram tills dess. Annars denna dagen låg jag bara & läste min bok hände inte så mycket mer.


Söndag: Gick upp vid 12.00, stack upp & åt frukost. Sen gick jag & la mig igen. Kände verkligen att jag behövde det! Gick upp vid 16.30, då var det ju mat. Sen har jag bara tagit det lungt en massa idag & suttit vid datorn. Så har ju inte hänt så mycket idag & kommer inte göra det i heller..



Ganska lung helg ändå förutom fredagen! Men skönt & bara ta det lungt på lördagan, man behöver ju det med ibland. Mitt internet funkar inte nu heller så kommer inte kunna uppdatera lika ofta som innan. Med tanke på att jag använder datorn här. Men jag ska göra så gott jag kan! :) Men men nu ska jag försöka fixa min design här..


Ha en trevlig kväll!
Puss / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0