Helsingborg! :D

Hejhej!
Det var jätte trevligt i torsdags jag hade ju min Repulse som jag skulle. Sen åt vi på MC Donalds, riktigt mysigt var det. Det är bra att sköta sig. Sen tog jag bara det lungt när jag vi kom hem igen. Igår så var jag för engångs skull uppe när jag skulle :) Det var ju bara till & göra sig iordning snabbt, för jag & Emelie skulle till Helsingborg. Så stack ner & möte henne vid tjugo i 1. Så var det så roligt för det var typ en timme tills tåget skulle gå. Men jag visste inte exakt vilken tid det skulle gå, så trodde vi hade gått om tid på oss. När vi väl kommer ner till stationen ser vi att det var typ 4 min till avgång haha. Så fick springa bort till tåget haha. vi var väl inte i Helsingborg förrens kvart över 3. Tar ju lite tid & åka ner dit med :D Men i alla fall vi stack ut till Väla. Så där spenderades hela våran dag. Strosa runder en massa & käka på mc Donalds mums :D  Hitta inte så mkt, ett par jeans tights, 1 linne & en tröja. Sen fick jag några halsband & diadem med + smink &  naglar. (Bilder kommer sen). Sen tog vi bussen till knutpunkten & handlade lite gottis till tågresan. Tog tåget hem vid halv 8, så var ju inte hemma här förens kvart i 9 (tåget var försenat.) Men personalen hämtade mig på stationen (Emelie åkte hem), sen åkte vi & hyrde film, köpte godis med. Så väl hemma tittad jag bara på den filmen. Bring it on Fight to finish (tror jag det va). Har ju sett alla fyra filmer innan, men helt missat att det kommit en femma. Den var skit bra i alla fall. Sen var det bara till att ta det lungt & sen sängen.
Idag har det inte alls hänt mycket, sov till halv 2. Sen har jag bara suttit framför datorn & gjort absolut ingenting. Tror det blir hyra film & så ikväll med. Det blir nog bara till att vara hemma med vet inte om jag orkar göra något idag. Men efter alla helger innan, så gör det ju inget om man är hemma nu. Tror jag behöver det med. Det är faktiskt skönt & bara vara hemma & ta det lungt ibland med. Synd bara att jag blir så rastlössnabbt. Men men nu ska jag upp & byta om. Har fortfarande pjamas på mig & klockan är 16.10 :/ Sen ska jag äta lite, kanske sticker ut en runda sen får se. Men jag skriver nog mer ikv :D


Ha det bra!
xoxo T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0