Nöjd !

Så nu är både färgningen & klippningen färdig! :) Äntligen är mitt hår någorlunda blont! Kim klippte det jätte fint med. Typ uppklippt & i etapper :D Så nu slipper jag klaga på att håret e så tjockt haha :P Men i alla fall har varit en jätte härlig dag idag! Först stan med Kim som sagt, jätte mysigt! Sen nu färgning & klippningen. Toppen dag med andra ord. Jag är på så grymt bra humör nu. Lite ledsen över att jag inte kan gå ut imorgon. Men jag har så snälla kompisar som ska "råka gå förbi" haha. Så jag får ju träffa dom en liten stund i alla fall. Nu tror jag inte att det händer så jätte mycket. Blir väl att sitta vid datorn nu en stund sen kvällsmat. Tänkte lägga in lite bilder nu igen haha. Men måste ju visa min fina frisyr!
Så här såg det ut från början!
Innan jag klippte mig & färga det
& så här ser du ut nu!
Är riktigt nöjd :)
Så här snygg kan man va när man färgar håret :P
Jag & Kim inne på HM.
Tröjan jag har på mig, hitta jag där inne & den ska köpas sen! :)
Hitta denna söta koftan med! (oxå  HM)
'





Nej nu ska jag nog inte göra så mkt mer än att sitta vid datorn & vara med Kim. Ska börja läsa min bok idag med! Twilight fanns inte inne så står i kö på den. Men tog en annan bra bok ist. Kim ska ju låna mitt internet till 00.00. Så får väl ligga & läsa tills dess. Men gör inte mig något, älskar att läsa! :D Men men nu ska jag va social :P



Ni får ha en toppen kväll!
Puss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0