Ruggigt väder!

Halloj!



Usch & fy för detta vädret säger hag bara. Känns ju som man ska blåsa bort när man är ute. Tycker vi inte om. Vill ha sommar igen nu nu nu! Ja, denna helgen har ju minst sagt kanske inte varit den bästa & idaag mår man ju som man förtjänat kan jag säga. Jag har inte precis skött mig jätte bra i heller. Vilket inte är bra med tanke på att jag har ett uppföjlnings möte imorgon som väntar. Vi får väl se hur det går. Men jag är mycket mer motiverad nu än jag var innan. Så det är ju i alla fall bra. Men jag hoppas verkligen att det går bra. Tänkte skriva kortfattat vad som hände i helgen.



Fredag. Ja som sagt det blev inte att man skötte sig som man skulle. Först så stack vi ut en liten runda. Men hände inget kul, så vi stack hem igen. Jag tänkte det att jaja jag stannar hemma ikväll. Men nej det blev inte så. Jag var hemma i max en kvart sen stack jag igen. Det blev att jag & Emelie stack upp till en tjejkompis & festade. Hade faktiskt riktigt trevligt. Kul & umgås med henne igen. Det blev en ganska lång natt också. Vi somna nog inte framåt 7-tiden tror jag.


Lördag: Vakna först av att det banka på dörren vid 11. Men somna om lika snabbt igen & sov fram till halv 4. Snacka om att sova ut. Låg & tittade på film en liten stund. Sen var det bara till att göra sig i ordning. Jag & Emelie skulle ju med Kim till ctr alt dance. Så stack bort & mötte henne. Sen blev det ner till viking, var ju tvungen att äta något. Efter det stack vi hem till Max & var där en stund. Sen bestämde vi oss för att vi skulle gå ner dit då. Så vi begav oss ut i det hemska vädret. Men blev aldrig att vi stack dit. Utan vi gick typ runt kvarteret & sen hem till Max igen haha! Blev att man var där hela kvällen, kom ganska mycket folk efter ett tag med. Kul hade vi i alla fall. Jag Kim & Emelie dansade en massa kan jag ju säga. Men sen hände något vet inte riktigt vad det var som hände. Men jag fick i alla fall panik & klara inte av att vara kvar. Så jag hade rusat ut ur huset & sen bara sprungit. Stack i alla fall hem till en kompis. Hon var jätte snäll, hängde upp mina blöta kläder & slängde in mig i duschen! Sen bädda hon ner mig så att jag kunde sova. Somna så fort jag la huvudet på kudden. Det var en trevlig kväll & jag hade skit kul. Men jag vet inte vad som tog åt mig där på slutet.



Söndag: Vaknade vid 12-tiden. Det första jag ser är att jag har massa skrapsår över hela knäna & armbågarna. Har gjort något med handleden med så den är lite smått svullen. Aja, jag hade ju klackaskor på mig & jag vill väl komma fram snabbt igår när jag skulle till min tjejkompis. Så jag har sprunigt & trillat ett par gånger. Aj! Sen vid 2 drog jag bort & handla cigg & cola. Sen ner till boendet. Väl hemma blev det snack med personalen. Sen var dom tvunga att tänka på om jag skulle få utegångsförbud eller om jag skulle bli avvisad. Så var tvungen & vara på rummet hela dagen. Men gjorde inte mig så mycket. Jag mår ju som jag förtjänar nu. Som tur var blev jag inte avvisad, var bara tvungen & ligga på rummet hela dagen. Har bara suttit vid datan, lästt & lite sådant! :D



Är väldigt nervös inför mitt möte imorgon. Vet ju inte alls vad som händer nu med tanke på att jag stack igen. Ångrar verkligen det, för det var inte värt det. Men det är ju alltid bra & vara efterklok. Not! Det är bara & vänta & se. Men jag är i alla fall mycket mer motiverad nu än vad jag var innan. Lyssnar till och med på vad personalen sa till mig innan, utan att bara rycka på axlarna som jag brukar.  Så det kommer ju bli bra med det imorgon. Ska försöka skriva upp lite saker till imorgon själv. Som jag kan lägga fram. Visa vad jag tänker, behöver hjälp med & så. Det är bara synd att man inte tänkte så här innan. Det kan ju redan vara försent. Men en sak är säker får jag en chans till kommer jag verkligen ta den & sköta mig. Visst har sagt det innan, men nu menar jag verkligen. Så det är bara att visa att jag kan! Ska ta det lungt med festandet med. Men nu ska jag faktiskt in på blocket & kolla lite lägenheter. Både jag & Robin är väldigt sugna på att flytta ifrån Skåne. Bara komma härifrån & börja om helt på nytt. Men får se hur det blir med det, kan ju ta ett tag innan man gör det. Om det ens blir att man gör det. Men nej nu skriver jag för mycket haha. Så in & kolla det nu + lite annat. Sen blir det sova massa så man är pigg tills imorgon.




Ha det bra & sov så gott.
Pusss



/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0