Städdag!

Hejhej!


Igår: Det hände inte alls för mycket. Sov ganska länge, sen satt jag vid datorn en stund med. Sen blev det prat med personalen. Lyckats bli avvisad igen detta är fan inte bra. Jag måste börja sköta mig! Men sen följde jag med Kim på hennes möte (eller vänta utanför). Sen kom Steffi & mötte mig, hjälpte mig med alla mina väskor haha. Satt på biblioteket & vänta på Emelie. Sen när hon kom in sprang vi mest bara runder en massa. Sen när vi skulle med tåget hitta vi inte rätt perrong & när vi väl gör det är det 2 min till avgång så springer till tåget & hoppar på det. Men sen inser vi att det var fel tåg, & som tur var hann vi hoppa av haha.Men vi hitta rätt tåg sen i alla fall. Fast var tvunga & hoppa av i K-stad sen vänta där i en timme. Men hem kom vi i alla fall & vi gick i stort sett & la oss direkt! Ska ju vara hemma hos Emelie nu till på fredag :)


Idag: Får ju vara så snäll & gå upp när Emelie drar till skolan även fast jag själv inte går i skolan. Det är tur att hon inte går upp så tidigt idag. Sen har jag lovat hennes mamma & hjälpa till & städa nu när jag är här.  Så jag inte ligger & sover hela dagarna. Så hela dagen idag har gått åt att städa Emelies rum. Jobbig, för det var riktigt stökigt. Men nu är det fint igen :D Just nu sitter jag & väntar på att Emelie ska komma hem. Hon kommer väl om en kvart eller så. Sen ska vi väl äta & sen dra ut :) Men men ska fortsätta göra mig i ordning nu, kanske skriver mer ikväll. Beror på när vi kommer hem igen :P



Ha det bra!
Puss / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0