Kaos lördag! :/

Hello!



Helgen har både varti rolig & händelserik. Men lite smått kaos med. Var ju uppe & mötte Emelie i lördags. Vi var ute en stund. Sen stack vi hem & var här hemma ett tag. Sen ut igen, stack & åt pizza. Hawai med vitlöksås alltid lika gått. Efter vi ätit stack vi & mötte en killkompis till henne. Han tyckte ju då att vi skulle följa med & festa. Vilket vi gjorde med. Planen var ju först att vi inte skulle dricka. Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Tror nog båda två drack lite för mycket :/ Men vi hade jävligt kul ett tag! Tills vissa saker gick jävligt snett för mig. Så var inte så jätte glad resten av kvällen. Vid 1 tiden bestämde jag mig för att dra till Finja. Fråga inte varför, det vet jag inte ens själv. & det värsta var att jag hade bestämt mig för att gå med. Illa! Men sen prata jag med Steffis mamma som skulle ut där. Så stack upp till kvantum så hämtade hennes mamma mig & körde mig till Finja. Snällt! När jag väl kom fram så mådde jag inte precis jätte bra kan jag ju säga. Men men sen somna man ju inte förens framåt halv 5. Jag skulle ju tydligen inte sova utan sprang bara runder hela tiden. Men sen till slut somna jag & det tror jag dom va tacksamma för.


Idag vakna man först av en väckarklocka 06.00. Arg blev jag & skrek stäng av den, den tar död på mig! Haha. Sen sov man till tio något. Hade gärna stannat & sovit ännu mer. Men var ju tvungen & sticka tidigt & det visste jag dan innan med. Vid kvart i elva kom personalen & hämta mig. Dom var ju inte så jätte glada, fick ju egentligen inte sova borta :/ Sen när vi kom hem åt jag & stack & handla cigg. Sen vid 12 gick jag in & sov. Var helt borta sov fram till maten halv 5. Kim hade skickat massa sms till mig, men märkte inte jag. Hon hade till & med ringt till boendet & bett & få prata med mig. Så Carro hade kommit in till mig med telefon men jag hade typ bara sagt jag har inte tid & prata. Jag sover! Så snäll var jag :/ Läste igenom sms jag skicka igår med. Herre gud säger jag bara! Ska nog sluta ha mobilen med mig när jag festar. Aja, sen åt jag ju & prata massa med Kim om vad vi hade gjort i helgen & sånt. Vi skratta ganska mycket när vi berättade vad vi gjort. Kan ju säga det att man har mått som man förtjänar idag. Så jag & Kim har bara legat inne på mitt rum & snackat massa. Jag börjar ju bli sjuk med. Var ju ute så mycket igår att jag typ blivit sjuk. Inte bra det, får ha mer kläder på sig när man är ute. Annars har det väl inte alls hänt så mycket. Steffi var här en stund med :) & Emelie körde ner här & hälsa snabbt. ( Denna gången va det min bästa vän från högstadiet) Vi ska kanske träffas imorgon om det finns tid för det.


Men nej nu ska jag nog krypa ner under täcket. Är riktigt trött & mår fortfarande inte helt bra heller. Sen är det ju skola imorgon med om jag inte blir sjuk. Känns inte som jag har något roligt & skriva om. Var ju bara myskväll i fredags & i lördags festa vi. Vilket sluta i kaos! :/  Tror inte jag vill berätta allt i detaljer heller. Nej nu blir det på med pyjamas & sen krypa ner under täcket :) Ska bli skönt & sova. Hoppas jag bara kan det med. Kan vara sån ibland att jag känner mig jätte trött men sen inte kan sova. Så hoppas verkligen jag kan sova nu men det tror jag.

Godnatt & sovgott!
Hoppas ni hade en bättre helg än mig med!


/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0