Sjuk! :(

Ja då har även lilla Tina börjat blogga nu med, får se hur det går :)
Är så otroligt trött på bdb nu, kommer säkerligen ha kvar den men kommer inte va lika aktiv iaf.

Idag har inte alls hänt mkt, ingen skola för min del. Sjuk igen :/ Usch, tycker jag e sjuk hela tiden. Men men man kan ju inte göra så mycket annat än & vila just precis vad jag har gjort idag. Min huvudvärk tar ju död på mig med. Har varit hos läkare & allt men dom hittar inget fel. Så jag vet inte vad jag ska göra mer än att vila & ta tabletter. Men det påverkar ju min skolgång med så det är inte kul. Har ju verkligen sett fram emot & börja skolan med, så här ska banne mig ingen huvudvärk få komma & förstöra ! Har som sagt inte hänt mycket mer idag än att jag vilat en massa, kunde knappt äta heller :/ Var uppe nu en stund på kvällen, satt ute på trappen & prata med Kim riktigt mysigt va det faktiskt. Tycker om vädret på kvällarna, inte för kallt & inte för varmt. Tycker det e riktigt mysväder. Så satt bara där ute ett tag & tog det lungt, prata om en massa med. Massa skratt kan jag ju säga iaf, vi har nog den sämsta humorn ever ! :)

Men nu börjar klockan närma sig halv 1. Ska upp ganska tidigt imorgon, ska ju försöka gå till skolan hoppas jag kan det i alla fall. Orkar inte ligga hemma hela tiden. Har ju iofs sovmorgon börjar 09.45 men det dryga e ju att jag bor i Hässleholm & går skola i Eslöv. Så måste ju ändå ta tåget 08.45 & va i skolan 40 min tidigare. Men det e bara & bita ihop & se glad ut. Kan ju tänka lite positivt iaf, har ju tid på mig med att fixa skåp & alla sånna saker. Har ju bara varit där en dag innan, så måste fixa det med. Men men nu ska jag hoppa ner i sängen, läsa några rader i min bok. & sen blir det sovdags.

& jag måste bara rekomendera en bok med som jag precis läst klart
14 år till salu.
En väldigt bra bok, som även är sann historia.
Den är väldigt gripande med & man får upp ögonen lite mer för vad som kan hända i världen.
Vissa bitar kan va ganska hemska & läsa & kan va svårt & ta sig igenom hela boken.
Men definitivt värd & läsa.



Godnatt & sov gott alla.
/ Tina







Bjuder på en gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0