Sovmorgon

Hejhej!
Idag har inte alls hänt mycket. Missade tandläkaren som jag inte skulle göra. Fick mig en ganska lång sovmorgon kan jag säga. Gick upp ungefär vid halv 3 :/ Åkte in till Eslöv en snabb runda, skulle se om Karin va där så jag kunde prata med henne. Men det var hon inte så det var att åka hem igen. Kändes inte lönt. Men som jag sa till personalen jag försökte iaf! Här hemma idag har det väl inte alls hänt mycket. Bara legat & tagit det lungt & varit med Tant Göran (Kim) haha xD Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Är inte alls trött men ska upp tidigt imorgon så behöver ju sova. Men det blir ju att man sitter här ett tag & kollar runder. Sen blir det väl sova! Bara det inte blir för sent bara. Igår somna man 05.00. Shit, inte konstigt jag inte kom upp. Men så ska det inte bli ikväll haha!
/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0