Confused!

Hallå igen!


Var ju & mötte Kim nere på stan, köpte cigg & så :) Sen drog vi hem igen.. Drack lite kaffe & prata med personalen. Sen var det bara att ta tag i städningen. Hann inte med så mycket just då för skulle ju ha mitt veckosamtal. Men hann i alla fall plocka undan & dammsuga. Sen hade jag ju mitt mötet. Det gick faktiskt hyfsat bra. Ska ju ha möte med soc om hur det blir efter detta. Dom har ju sagt tills slutet av året, men kan ju bli förlängt. Men sen så blir det nog lägenhet efter detta. Hoppas hoppas! Men skönt att mötet gick bra i alla fall. Var ju inte så jätte pepp på att prata idag. Dom sa inget om att jag misskött mig, så det är ju bra. Sen efter mötet var det bara att ta itu med storstädningen. Fast jag va inte så nogrann & Kim tog tv-rummet så tog inte så jätte lång tid. Sen skulle jag göra massa konstiga tester efter det. Man känner sig så jäkla idiot förklarad. Men fick 3 gjorda så dom kan ju inte säga något. Sen gick upp & åt lite, läste några rader i boken. Sen stack vi ut & rökte, satt där ett tag & prata. Sen var det dags för sängen. Jag hamna ju vid datan så klart som vanligt.



Har insett en sak nu med. Kärlek är jävligt komplicerat & just nu fattar jag ingenting kan jag lova er. Liksom träffat en kille lite så dära. Men nu är det typ som det är en vägg emellan oss som inte går & riva. Det känns helt jävla skumt nu. Vi pratar knappt alls med varandra, utan typ bara hej läget? Bara för att det ska vara så. Ingenting är alls som det var innan & jag fattar nada! Det är som att allt som hänt bara är helt bortfluget. Jag hatar när det blir så här. Vill bara kunna ligga i hans famn & känna att allt är bra igen. Men man får väl ta ett snack någon dag & se vart det leder. Aja, man ska ju inte sitta här & deppa över en sak. Har ju faktiskt inte hänt något allvarligt så. Är bara lite smått confused!  Men sånt brukar ju alltid lösa sig. Annars är det bara att dra på ett leende på läpparna & gå vidare! :)



Som ni vet älskar jag ju att läsa! Har ju läst i taket lyser stjärnorna innan. Den boken är riktigt bra (dock är inte filmen lika bra) & författaren Johanna Thydell är en skit bra författare med som skriver riktigt bra böcker. Hon har ju kommit ut med en ny bok nu: Det fattas en tärning. Det tog mig ca 1 ½ dag att läsa ut den boken haha. Men hon skriver på ett sätt som gör att man inte kan lägga ifrån sig boken. När väl boken sen är slut, då vill man bara att det ska finnas ännu mer som man kan läsa. Riktigt bra böcker skriver hon! :)



Men nu ska jag nog gå in & kolla runder på lite kläder på någon rolig sida. Snart pengar! Måste hitta någon fin vinterjacka. Är väldigt sugen på en Canada Gose faktiskt, love them! Sen efter det blir det & sova. Imorgon ska jag faktiskt till skolan. Har sovmorgon i alla fall så börjar inte förens 10. Det är nice :D Men måste ju ändå sova annars blir jag bara extremt trött & sur. Snart helg med, det gillas en massa :D Även om jag inte riktigt bestämt mig för jag ska göra. Har redan en del & välja mellan. Men det orkar jag inte tänka på nu. Kommer jag på senare.. Men nu tycker jag att jag har skrivit en hel del, kanske lite mycket. Men men, så nu ska jag leta efter en vinterjacka. Sen blir det att krypa ner under täcket & sova :D



Jag sa ju det att jag skulle lägga in bild på klänningen jag ville ha/ska köpa. Men nej det kan jag ju glömma. Har en sån lite dosa som man sätter minneskortet i. Det har alltid funkat hur bra som helst. Men nu står där bara enheten hittas inte. Fattar inte vad som är fel. Minneskortet funkar hur bra som helst & senast igår funka dosan. Har testat alla minna 4 usb saker med, men nej det vill inte. Har ju bluetooth genom datan med, men det fattar ju inte jag något av. Blir så irriterad när saker bara ska sluta fungera helt plötsligt. Aja, får lägga in bilden en annan dag. När jag hittat sladd till telefonen eller någon hjälpt mig med den dosan.


Ha det bra & Sov så gott!


/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0