1/4-10

Hejsan :)

Usch ja sovit 4 timmar inatt :/ Men ändå e jag ganska så pigg. Blev att gå
upp vid 7. Sen kom Kim, hon skulle till sjukhuset & magnetröngtas. Så större
delen av min morgon spenderades där. Hon hade tid 08.15 men kom inte in där
förens 08.45 typ! För dom va sena, drygt som fan! Sen va hon klar vid 10. Blev
att vi stack & åt frukost på Bjärnors massa mys. Inte ofta vi träffas nu när hon
flytta. Sen blev det shopping, fick mina pengar idag. Va inte på så bra humör
imorse så precis innan vi skulle in på sjukhuset ringer älsk & säger att han ville
bara säga att jag hade fått mina pengar. Så blev ett par tights, en trenchcoat, en
kofta, 2 linnen, en plånbok & ett par pumps. Sen bar det av hemåt & fixa i ordning
mig. Så nu bär det av till Hästveda & titta på en lägenhet! Håll tummarna för mig!
Sen blir det kalas hos mamma för lillasyster. Men måste springa till bussen nu
skriver mer sen ikväll när jag är hemma :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0