22/4-10

Hejsan! :)


Det har väl inte hänt allt för mkt sen jag skrev sist. Vi har ju bara varit hemma hos mig. Där händer ju inte alls mkt, finns ju inget & göra där. Vi städa ju dock lägenheten i onsdags tror jag det va. & jag ska ju verkligen inte ha hand om disken. Lyckades först skära mig på en kniv & sen ett glas :O Illa! Sen kl halv 6 på morgonen
stod man & dammsuga haha! Men nu ser där lika illa ut igen :( Får ta & fixa det i helgen. Ska ju ändå va hemma hela helgen, tänkte passa på & packa upp lite då. Om jag orkar det. Jag villju ha uppackat & fint. Men känns så onödigt om jag kanske flyttar sen. Men men vi ser hur det blir. Sen igår så skulle vi hem till Bassi. Men missa sista bussen hit, så bestämde oss för att ta den första på morgonen. Men blev inte så, Sanna hämta oss ist. Så idag blev det attsticka hit, men va låst så stack hem till Sanna & drack kaffe. Sen körde vi till elgiganten. Där jag köpte ny data & digitalkamera. Datan blev en toshiba & sen digitalkameran en sony cybershot. Rosa e den & touch va
det med :) Köpte även en ny telefon, men den kan jag inte hämta förens nästa torsdag. Kommer inte ihåg va den heter men det va ngn Lg touch & den va även rosa :) Se om jag kan lyckas förstå mig på en touch haha! Min
andra data jag har där hemma är ju helt konstig sen "råka" jag kasta den i marken så går inte & ladda den nu :( Men men iaf sen när vi kom hem till Bassi titta vi på andra avenyn :) Va ju oxå meningen att ingen av oss skulle
sova för vi skulle somna tidigt ikv. Men icke sa nicke! Blev att man somna direkt efter. Så jag vakna väl vid 7 :/ Sen har jag legat & halvsovit fram tills u. Har så jävla ont i min mage så jag inte vet vart jag ska ta vägen i heller. Det e ju inte mensvärk i heller :O Utan det e typ kramp i magen som går upp ot bröstkorgen. Sjukt ont gör det :( Aja, men nu ska jag lägga mig & vila &se om det går bort. Händer väl inte så mkt mer ikv, blir nog mest bara film :)


Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0