23/4-10

Hejhej :)


Blev rätt sent igår iaf. Filmen sluta ju inte förens vid 5 imorse :/ Den
varar ju i 3 timmar :O Men men iaf idag gick man upp vid halv 5 & jag
hade då inte tackat nej till & sova längre. Men vi skulle ju hem här. Så
det var bara till & gå upp. Städa Bassis rum lite snabbt sen så stack vi
hem till mig. Ska va här hela helgen :) Inget festande eller ngt sånt bara
va hemma. Nu idag har väl inte precis hänt så mkt. Vi va iväg & handla för
en stund sen, & som vanligt ska jag handla mkt mer än va jag behöver.
Jag kan ju dock inte säga att jag inte har ngn mat haha. Nu tror jag att jag
ska lägga mig & vila en stund. Ta en panodil med. För känner att huvudvärk
e på väg. Den har varit borta så länge nu, så ska det komma tillbaka. Orkar
inte alls med det. Men får ta en pilla så jag inte får migrän. Senare blir det att
städa lägenheten. IGEN! Usch blir stökigt så snabbt. Men det tar vi sen. Sen blir
det att göra tacos med. mums! Men men blir & vila nu. Skriver kanske mer sen..
Ska lägga in en bild på Sessan sen med :) Ha en bra fredag! :D



Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0