27/4-10

Hejhej :)

Idag kände man sig jätteduktig, va uppe redan 20 över 11 :) Men sen
va jag så dum & la mig i sängen då jag självklart somna om :/ Sen upp
vid 2. Sen va jag & Bassi & handla med hans mamma. Sen skulle han
iväg. Så jag & hans mamma gick en runda på stan. Blev 2 kjolar, 1 linne,
& ett midjeskärp! :) Sen stack vi hem & nu har vi bara suttit & snackat
& så typ. Blir väl snart & sätta igång en film antar jag. Tror det blir att
sova ganska tidigt idag med. Faktiskt trött. Men det e ju bra & vända
tillbaka dygnet. Inte så bra & hålla på så :O Jag mår mycket bättre nu
iaf & inte känt ngt att jag varit på väg att svimma igen. Vilket e bra! Då
kan man festa på valborg haha! Vet inte riktigt va som händer än.
Förhoppningsvis blir det & festa med Jasse. Annars blir det väl utgång
eller ngt :) Nej, men nu ska jag kolla runder lite, sen film :) Får se
om jag orkar skriva mer ikv. Mitt inlägg när jag va trött igår va ju
inte så intressant haha! :) Ska iaf se Bring it on fight to the finish.
Jag älskar dom filmerna har sett alla typ tusen gånger, men denna
har jag nog bara sett en gång. Men den va bra har jag för mig :P

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0