8/4-10

Hejhej :)


Lite dålig uppdatering på sistone I know! Men nu e internet fixat iaf så jag har det :) Iaf i måndags så flytta vi ju hit alla sakern, skrev på kontraket & så :) Börja köra vid 8, sen va vi inte klara förens vid 5. Skulle hämta saker
lite överallt sen lämna det här. Fy fan säger jag bara haha! Sen följde jag & Dennis med Jessica hem en stund. Sen iväg & hämta telefon. Nu har jag äntligen telefon igen folk kan få tag på mig & jag på dom. Sen vid 6-tiden tog vi bussen hem. Jag sprang runder & packa upp & lite sånt. Sen somna jag banne mig vid 11 haha :P I tisdags va jag & en killkompis iväg & handla hela dagen. Massa mat & annat som behövdes. Va även hos mamma & hämta Sessan. Så nu har jag en kise med :D Sen va man väl inte hemma förens 9 :O Då jag hade tänkt laga mat men spisen ville inte som jag ville. Så det tog typ 2 timmar & laga mat. Men gott va det, pommes kyckling &
bearnisesås! Sen va det typ bara & sova efter det. Igår så va en killkompis här & hjälpte mig & montera ihop min säng. Så nu e den fixa, gött & ha dubbelsäng! Sen titta vi en massa på andra avenyn & massa annat med :) Trevligt! Idag så har Cizzy varit här en runda mycket trevligt! Inte träffat henne på ett tag. Hennes mamma kom även upp en runda så drack lite kaffe med henne. Sen va jag & Cizzy iväg & handla lite :) Hon stack hem för ngn timme sen:) Så nu ligger jag i sängen med datorn i knät. Ska nog gå & laga mat eller ngt snart e ganska hungrig.
Sen får vi se vad som händer efter det. E ganska trött så kanske sova en stund :/ Men då lär jag ju inte sova inatt, fast det kommer jag inte i vilket fall som helst haha. Kommer iaf sitta vid datan ett bra tag, så mkt vet jag. Men kanske skriver mer sen om jag orkar :)

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0