:D

Hejhej! :D


Blev inte att man skrev ngt igår. Va väldigt trött kan jag ju säga. Men iaf hände väl inte mkt mer än att vi grilla & åt god mat hos Bassi :D Sen va vi i hemma hos mig & hämta lite saker. Sen hände det väl inte så mkt mer. Men somna typ vid 5 även fast jag va riktigt trött. Aja kom upp tidigt idag iaf som tur va. Har varit & hämta min tele nu äntligen! Den på bilden där nere som jag har. Åkte hem till mig idag med, sova här inatt för jag ska ju iväg imorgon så det blir lättare för mig. & idag har vi båda varit duktiga & städat hela lägenheten & då menar jag verkligen städat! Så nu är här fint :) Blev klar för en stund sen typ & gud va trött jag e. Sen har jag ju en katt som löper nu med. Ooh, att hon skulle börja med det just nu. Springer runder & mjau:ar & "pissar" överalllt. + jag råka lägga jackan i det. Suck, så trött jag blir. Men ska ju åka tidigt imorgon så inte så kallt då, & sen får jag låna jacka av Jasse :) Blir ju & åka till Hörby imorgon & festa med Jasse & dom. Ska bli riktigt trevligt. Inte festat med Jasse på lite mer än ett år. Knappt ens träffat henne på 1 år. Det va den lilla stunden på minnesgudstjänsten. Så det ska bli riktigt kul. Men tidigt blir det, hon ringer redan vid 10 & väcker mig. Blir att ta tåget till Höör, sen hämtar hon mig där. Ska nog ha min nya kjol & ett linne till det sen se om jag tar kavajen med. Kan nog bli snyggt. Men slänger upp en dagens outfit innan jags sticker imorgon. Men nu ska jag ta & hoppa in i duschen. Men vill egentligen inte, tycker det e sjukt läskigt sen jag svimma. :O Köpte även en hårinpackningn här om dagen med (den på bilden) så testa den nu & se om den är bra. Sen efter duschen blir det sova eller kolla på andra avenyn om jag orkar. Men det tror jag nog måste ju se det haha! Får bara inte bli för sent med tanke på imorgon.
Men efter det ska jag definitvit sova. Men natti natti iaf<3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0