..

Hejhej :P


Idag har det typ inte hänt ett skit :P Blev att man åt påskmat
iaf mums! Sen har jag väl mest bara vilat för att min huvudvärk
har inte velat försvinna. Så har typ bara legat i sängen hela dagen.
Har iaf packat alla mina saker så det e gjort nu. Nu ska jag väl bara
städa lite smått här imorgon. Imorgon ska vi ju flytta alla sakerna till
lägenheten & fixa det får se om jag får tid & uppdatera. För vet ju inte
när nästa gång blir, får se när jag får igång mitt internet så jag kan ha
det i lägenheten. Nu ska jag väl bara sitta vid datan & lata mig så får
vi se om jag sover inatt eller inte ska ju upp vid 8 igen så känns inte lönt.



Love/T





Bjuder på en gammal bild :)
Bjuder på en gammal bild med bara för att
jag saknar mitt blonda hår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0