:)

Hejhej :)


Blev att man stack hem vid 5-tiden kanske :P Skulle städat
egentligen men jag e ju som jag. Har packat upp mina saker
sen ikea. Sen har det ju mest blivit att man suttit vid datan .
Skulle gjort tacos egentligen men så tråkigt när man e själv
så det blev fiskgratäng :P Skulle tagit 7 min men tog 20 :O
Dumma ugn! Aja, så det blir tacos imorn om Jonna kommer
då. Sen ska jag nog till Amy på onsdag, vet inte hur länge. Men
blir det en längre tid så får jag ta med kisen :) Ska bli kul
& träffa henne. Det va ett tag sen. Nu ikv händer det väl inte
så mkt. Bassi e här, så får väl se. Blir väl typ titta på tv
eller datan kanske :P Lär vi märka haha! :D


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0