..

Hejsan :)


Haha dålig uppdatering igen, det e inte lönt att jag lovar att jag ska bättra mig för det blir ju inte se :/ Men mitt
internet e cp så det e inte ofta jag kommer in. Så därför blir det inte så ofta :P Men iaf lördags va väl ganska så
trevligt. Blev att jag & Daniel satt här & förfesta lite inann vi drog vidare till Q-bar. Hade rätt så kul, träffa massa folk där :) Men man fick ju reda på en massa saker sen som nte va så roligt. Bla annat så har en viss person gått bakom ryggen duktigt på mig!  Aja, pallar inte lägga energi på sånt folk. Sen efter Q-bar fick jag & Bassi skjuts hem till honom. Men blev intedär så länge för jag vill hem haha :P Så tog en taxi hem hit. Va väl hemma här vid 9, sen somna man framåt elva på morronen :/ I söndags va vi väl inte vakna förens vid 5-tiden :O Gjorde inte så
mkt. Laga mat & lite så. Pepparbiff med pommes  & bearniesås,. Mumma! Sen blev det data & lite så. Tog även ett mysigt bad & drack lite :) Så somna man vid halv 12 imorse haha :P Sen idag gick man upp vid halv 10 på kvällen. Det e fan illa! Men blev datan ett tag sen så laga vi mat. Ungsbakad falukorv & potatismos. Sen har vi väl bara legat & latat oss i sängen. Jag har väl mest spelat på Bassis telefon haha! Nu har jag inte en aning om vad som händer. Har en sån satans jävla magvärk :/ Har tagit en pilla så hoppas det går över snart. Nu ska jag iaf lyssna på lite musik & dricka sen får vi se va som händer sen. Har en ny favvolåt med. Dan Balan -
Crasy loop. Den må va gammal men sjukt bra e den :) Hoppas ni har haft en trevlig helg & bra start på veckan :D


& btw för ni som undrar ja det är slut mellan mig & Dennis. Sen Bassi & jag är bara vänner. Även om vi umgås mkt, men det kan man ändå. Men men det är inget jag tänker disskutera i bloggen lite privatliv får man ha :)





Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0