Film :)


Nu blir det film med Bassi & massa chips & dippa :)
Kisen får oxå va med såklart. Massa mys på det!



Haha jag e ju så duktig & råka somna innan. Handla & det gjorde jag iaf. Sen skulle jag diska fick skit ont i magen. Så
la mig & vila medans Bassi laga mat,. Så somna jag :O Sen gick man upp nu vid halv 12. Illa! Men mådde riktigt dåligt då & inte sovit mkt på sjukhuset i heller. Tror inte jag ska anstränga mig så jätte mkt nu efter allting. så jag får väl ta det lungt & vila upp mig. Sen har man ju då tvätt som hänger lite över allt i lägenheten. Glömde ju bort den innan, så fick hänga upp den här inne. & har inget sånt ställ  i heller. Det får nog inhandlas sen. Men nu ska jag krypa ner under täcket & sätta igång filmen.  Nattinatti! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0