Fredag! :)

Hejsan :)
Blev väl inte allt för mkt städning igår. Stack till Mc domalds & handla
mat ist. Mums! :) Stack hem & åt sen blev det & städa lite till. Sen låg
man bara & titta film hela dagen. Idag så gick man upp vid 4. Stack in
till hlm handla lite godis & så. Sen åt vi på Casablanca blev en kyckling
sallad för min del. Riktigt god var den. Sen hit igen låg & läste min tidning
som jag köpte. Sen skulle vi tittat på Titanic. Men det va ju dock inte den
filmen. Hmm helt skumt asså en del saker stämde in men inte andra & det
va inte samma skådelspelare i heller. Har inte kollat klart på den i heller får
se om vi orkar sen. Nu har vi precis spelat buzz & jag förlorar alltid haha!
Nu blir det väl att lägga sig & titta på en film. Se om man kan sova lite tidigt
idag. För ska upp vid 12 för ska va hemma för vid 2 kommer mamma & mormor
lillasyster med såklart :) Mormor e ju nere i skåne & hälsar på så passar dom på
& hälsa på mig i lägenheten. Ska bli trevligt har inte träffat mormor på ett bra tag.
Sen på kvällen kommer antagligen Daniel så blir det lite dricka hemma hos mig &
sen bär det av till Q-bar. Perfekt helg idag bara film & mys & imorgon utgång! Bara
hoppas på att helgen blir lika bra som förra. Förutom vissa saker på kvällen sen men
det hoppas vi slippa imorgon :) Hoppas ni får en underbar helg med :) Nu ska jag
krypa ner i sängen & titta på ngn film :D



Love/T

Ganska gammal
bild & den blev
"liten" för kunde
inte göra som på
min data på Bassis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0