Lördag :)

Hejsan :)
Idag blev ju inte alls som man hade tänkt sig :) Skulle ju
va hemma vid 2 så man kunde träffa mamma & mormor
men nej. Vakna nu vid 4 inte alls bra! Så nu skulle jag ta
bussen hem. Men tror ni det går några bussar nej den sista
har gott. Men som tur e så får jag skjuts till Hästveda ska
hämta upp Daniel i stan med :) Sen blir det hem & äta tacos.
Förfesta lite hemma hos mig, sen bär det av till Q-bar. Undrar
hur denna kvällen slutar. Just nu blir ju inget som det ska, allt
går bara fel :/ Så vi får hoppas på att kvällen blir bättre :)
Love/T

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yey! Jag är en kändis i din blogg! Numera känd som systern som skjutsar dig... fniss Hoppas att din kväll blev så bra som du ville! Kram!

2010-04-18 @ 15:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0