Mysdag :)

Hejhej :)


Va väl inte så jätte kul på Q-bar igår, som sagt inte riktigt min
musiksmak. Sen så hade jag sån jädrans huvudvärk med :/
Så blev att man stack hem ganska snabbt, somna typ dirket
när man kom hem med. Sen idag va man uppe redan vid 12
tiden. Så duktigt! Sen idag har jag bara suttit vid datan & tvn.
Vatt x-effect på MTV hela dagen, så bara suttit & titta på det.
Inte orkat med ngt annat, huvudvärken e fortfarande kvar.
Hatar det, får typ migränanfall & sånt hela tiden sjukt jobbigt.
Så idag blir det bara massa mys, hade tänkt dra till Q-bar ikv
med men det orkar jag fan inte, inte älskling i heller. Så vi
har hyrt Michael Jackosson This is it & ska kolla på den ikv.
Äntligen ska jag få sen den :D Sen köpt chips & dippa & läsk.
Mums! Nu kom älskling tillbaka, jag beställde mat så hämta
han det. Så nu ska jag äta det. Räksallad, med kyckling &
fetaost med! Riktigt gott ska det bli! Hoppas ni får en trevlig
lördag & påskafton! Så glad påsk! :D Ska ni hitta på ngt kul
ikv? Själv så firar jag inte påsk i år! :)



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0