Sjukhus! :(

Hejhej!


Gick ju & la mig innan som jag skulle. Sen ringde mamma vid 3, prata med henne till halv 5. Sen somna jag igen :O Illa! Gick upp vid tio typ. Mådde hur bra som helst då. Men det vara inte så jättelänge. Skulle gå på toa, sen känner jag bara hur allt snurrar & ska resa mig upp. Men typ faller ist & slår huvudet i dörren så trilla jag baklänges & slår huvudet i badkarskanten ist. Svimma ju där inne igen, men som tur va kom jag upp på fötter ganska snabbt. Så blev ut till Bassi som skicka till mamma & hon ringde. Så blev det att hon ringde sjukvårdsupplysningen & dom tyckte ju att jag skulle åkt in första gången jag svimma. Så det blev att ringa sjuktaxi & åka till akuten. Va väl där inne vid tjugo i 3. Tog inte så värst lång tid i början, fick ju ett rum & så ganska snabbt. Sen kolla dom blodtrycket, sen blev det ekg. Sen va det ju meningen att läkaren skulle komma. Men va ska man begära en lördagsnatt. Tog typ 3 timmar innan hon kom. Men fick iaf sova lite. Sen blev det massa blodprov. Så fick jag ha en sån sak i armen om ifall dom skulle ta mer prover. Sen fick man vänta 2 timmar på provsvaren. Men dom hitta inget fel utan allting va bra. Dom sa det att jag skulle inte resa mig hastigt & sånt. Sen skulle det hända igen så ska jag åka in akut igen. Men ja ni kan ju tänka er hur trevlig min lördagskväll var. Här planerar man att dricka lite, laga god mat & mysa till en film. Men ist får man spendera 7 timmar på akuten. Skit kul! Jag är jävla glad att Bassi va med mig iaf. Så man slapp sitta där inne helt själv. Hatar ju sjukhus med :( Men nu ska jag inte va  sån, jag är hemma nu & det kunde va ngt allvarligt. Vilket det som tur inte var. Nu tror jag att jag ska vila lite. Sen se om jag orkar städa lägenheten & tvätta. Har ju tvätttid idag. Men mår mkt bättre nu så det ska väl inte vara några problem :) Hoppas ni hade en bra lördag iaf!


Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0