Utgång! :)



Hejhej :)


Dålig uppdatering även fast jag har internet haha :P Men har knappt varit
hemma :/ I torsdag hände inte så mkt, en killkompis va här. Sen hände
det väl inte så mkt mer. Ganska dålig dag med, hände en del tråkiga saker.
Igår va det väla & Ikea med mamma, lillasyster va med en stund med :)
Handla typ 3 klänningar, en tjocktröja, 1, linne, 1 t-shirt & lite smått & gott.
Sen på ikea blev det en massa till lägenheten :) Sen stack vi hem & lämna allt
här. Mamma körde mig till en killkompis sen :) Så va jag där trevligt :) Titta
lite film & sen. Sen idag så körde hans syster mig hem :) Har mest pratat
med lite folk på msn typ :P Nu ska jag börja städa undan lite. För ikv blir
det lite förfest hos mig & sen dra vi vidare till Q-bar & slår klackarna i taket!.
Är pepp som fan! Kommer bli bäst ikv. Helgen hitills har vatt underbar & bättre
kommer det bli. Nej men nu kallar städningen får se om jag hinner skriva mer
sen ikv innan vi sticker, blir ju inte när jag kommer hem för hemma sover man
inte inatt ;) Aja, ha en toppenkväll sötnosar!



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0