Utgång :)

Hejhej :)


Blev inte att jag skrev ngt igår för stack ut sen va man hemma sent :P
Iaf igår titta jag ju på lägenheten, jätte fin va den :) Fanns både badkar
& balkong. Toppen! Så ska dit på måndag & skriva på kontraket då. Så
då flyttar man väl då med :) Sen efter det så åkte vi hem till mamma.
Kalas för lillasyster, trevligt! Va mamma, jag, Dennis. Amandas pappa &
hans fru, hennes farmor & farfar oxå hennes 3 brödar. Mycket trevligt va
det! Sen stack man hem vid 10-tiden. Handla hem chips & läsk.. Men inte
blev det ngt mysande haha. Det sluta med Q-bar ist. Inte så mkt folk där
men träffa en del folk från höör som man inte träffat på länge. :) Sen typ
när vi va hemma så råka jag typ "skalla trappan" fråga mig inte hur det
gick till haha :P Men hade iaf en trevlig kväll :) Sen i
dag vakna man vid 4.
Men somna om & sov till 5, då Jessica kom hem. Följde med henne &
handla & tog ut pengar till henne. Så nu har man handlat hem lite mat med.
Sen resten av dagen har jag barat legat i sängen & tagit det lungt. Man har
ju mått som man förtjänar idag kan jag säga :P Men men nu måste jag dra
för jag & älskling ska till Q-bar ikv med. Skulle väl va några liveband där.
Kanske inte riktigt min musiksmak men det kan bli kul ändå :) Ha en trevlig kväll!



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0