Kaffe & skitsnack ;)

Hejsan! :)
Blev ju att ta bussen in till stan innan, stack upp till Robin.. Sen blev det ner till pressbyrån för Louise skulle handla mat, men det fanns inget gott :( Så blev att handla kaffe sen sätta sig ner & dricka det & tänka på vad man skulle äta. Då vi ser att subway fortfarande hade öppet.. Vi trodde det hade stängt för det såg ut så, men nej det hade inte det. Så vi stack in där & åt. Gott som fan e det! :) Sen träffa vi Angelica en stund, så blev det upp till Robin & hämta mina nycklar. Angelica ska va i min lägenhet lite grann nu :P Sen ut igen, vänta på stationen med Angelica tills hon stack. Då vi handlade kaffe igen. Haha vi & vårt kaffe :P Sen kom en liten Jasse, så blev en promenad med henne innan jag & Louise stack upp till Robin igen. Nu sover Robin (tror jag) & Louise e ute & pratar så då kan man ju passa på & låna datorn :P Ska väl kolla facebook & så nu. Sen får vi se vad resten av kvällen har att bjuda på. Hade tänkt & gå & duscha om jag orkar det annars får det bli imorgon bitti.. Annars blir det väl bara att sitta & prata massa med Louise tills man e trött & kan sova. Nu ska jag iaf läsa lite bloggar tills Louise kommer tillbaka :)
Puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0