Längesen! :P

Hejhej! :)


Usch, vad jag blivit dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Men har massa annat & tänka på just nu. Sen är ju min dator sönder så är inte så ofta jag har tillgång till dator heller. Så jag får ju göra det när jag kan & har tid. Vilket innebär att det inte blir så ofta. Kommer nog tyvärr vara så ett tag till, så kan inte precis lova att det kommer bli bättre. Men ja, det får väl va så nu, så får jag se om jag kommer in i det igen :) Orkar inte skriva vad som har hänt dag för dag nu..


Har iaf varit på Helsingborgsfestivalen fredagen & lördagen. På fredagen stack jag dit med Daniel & Johanna. Kul & kunna umgås med Daniel. Inte så ofta han är här, med tanke på att han jobbar i Norge. Johan var även där också. Sen träffa vi ju några där med :) Men det var trevligt! Blev ju det vanliga, träffa folk, gå runder på tivolit, sitta i öltältet. Såg även Calle kristiansson :) Lördagen åkte jag & Johanna dit med Cizzy :) Hände i stort sett samma där som på fredagen :)


Sen har jag umgåtts med Robin & hans flickvän sen i måndags. (tror jag det är) Trevligt & lära känna nytt folk & Louise & jag har börjat bli ganska så bra vänner. Men vi har väl inte gjort så mycket mer än att vara hemma hos Robin. Umgåtts med det andra folket som bor det med. I onsdags så var på Q-bar med Davve, sen blev det hem till han & titta på film. Har även umgåtts lite med Tom & Wille med... Så det är väl det som har hänt typ.


Nej nu ska jag nog lägga mig & titta lite på tv tills jag somnar. Men tvivlar starkt på att jag lär somna, gick inte upp förens vid 9-tiden idag. Har inte mått så bra, så bara legat & sovit hela dagen. Var ju på Q-bar igår så blev att lägga sig sent & sen tyvärr lite för mycket. Hade väl inte så jätte kul där heller, men det gick :) Hungrig som jag vet vad är jag också, inte ätit på hela dagen :( Men men nu ska jag krypa ner under täcket & invänta sömnen :P



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0