14/12-10

Hej!


Sorry, för dålig uppdatering! Men just nu har jag pengar på mobilen vilket innebär att jag inte behöver gå upp i datasalen, för har facebook i mobilen :s Tror inte riktig jag har motivationen till att skriva heller. För en stund sen kände jag det att ooh, jag är sugen på att skriva. Så gick upp hit för att uppdatera bloggen.. Men nu är jag tveksam. Men men med bra musik i lurarna gör jag ett försök att få ihop ett inlägg & ge er lite uppdatering om vad som har hänt :)


Fredags: Skola som vanligt då, men dagarna går ju snabbt. Historia, svenska, svenka. Drygt som fan med 4 timmar svenska på eftermiddagen, men det går. Efter skolan så tog jag en powernap, som jag alltid gör. När jag väl vaknade blev det att laga mat. Senare blev det bort en runda till Matilda där vi satt & drack lite vin. Vilket vi tröttnade på rätt snabbt, så vi åkte in till hässleholm på fest. Vilket var rätt trevligt! :)


Lördags: Vaknade man redan vid 10 tiden. Blev att åka in till kristianstad för att följa med Sandra & jobba. Kom hem vid 2-tiden något sen. Då det blev sängen direkt för min del. Skönt att få sova några timmar. Orkade inte åka iväg ngnstans på kvällen. Så det blev att följa med Melle bort till lilla. Där man spenderade kvällen :) Blev lite drickande, massa prat & tvtittande. Tittade på sex and the city med. :)

Söndag: Herregud, hur ska jag beskriva denna dagen haha ;O Aja, vaknade hyfsat tidigt. Var upp ett tag & sen blev det matlagning med Melle & Samira. Spagetti & köttfärsås, gott! (då vi också bestämde oss för att ha vår egna lussevaka på skolan). Sen spenderade jag nästan hela dagen med att städa med rum. Framåt kvällen blev det pepparkaksbak med Matilda, Melle, Mark, & Samira vilket slutade med att 2 kg mjöl låg över hela golvet & på oss haha! Sen började vi dricka, som var väldigt treligt & lungt. Men ja blev lite livat sen haha. Vet i fan hur jag ska beskriva denna lussevakan man måste nästan ha varit med för & fatta. Först satt vi bara & tog det lungt & drack, lite småfulla. Strök mitt lucialinne & så, jag & Samira dansade lite, vi pratade massa, hade ännu mera mjölkrig, tog glasyr pepparkakorna, & mer.. Sen kommer Sandra hem & hon hämtar absinten på sitt rum, som vi började shotta ;O Det blev lite mer livat då! Musik på hög volym, lite klagomål japp, mikrofonkåt om & om igen, Samira dansandes på golvet, Melle strippar med mjöl i öronen.. Det hände väldig väldigt mycket mer än detta. Men går inte & skriva om kvällen, hände alldeles för mycket. Men detta är både den roligaste & galnaste kväll jag haft sen jag flyttade hit! & vår lussevaka slår lätt alla andras kan jag ju säga:P

Måndag: Blir väckt halv 9 när jag har sovmorgon. Skulle va ngt möte sen. Gick upp sen vid 10, eller flög upp ur sängen för att hinna på det mötet. Efter mötet blev det upp på rummet, på med kläder, hallonkrämen i högsta hugg & springa på lektion. Inte kul att gå i skolan bakis, men fick skylla mig själv. Aja, kl 1 blev det att möta dom andra i matsalen för sista genrepet innan luciatåget. Shit va jag va nervös innan, men det gick ganska bra :) Men ett tips bara gå inte luciatåg när ni e bakis haha :P Efter skolan blev det att åka till Tyringe & se lillasyster gå luciatåg på dagis. Blev hem till mamma en liten stund & sen ta tåget hem. Tar aldrig mer tåg på vintern, jävla skit! Tog mig mer än 1 timme att komma till kstad. Väl hemma sen blev det bara lite prat & så innan sovdags..


Idag: Lyckades jag försova mig, så duktig eller inte. Så hade bara engelska & en typ "halvmatte" lektion idag. Hade möte om hamburg resan efter lunchen. Efter skolan sov jag som vanligt, sen var det middag. Resten av dagen har jag tvättat & plockat undan i mitt rum. Även titta på sex and the city 2 med. Skit bra!

Jaha, detta blev ju bara ytterliggare ett vanligt rörigt inlägg.. Innan jag kom upp i datasalen hade jag så mycket tankar & annat. Men nu står det still i huvudet & jag har lyckats göra ett tråkigt inlägg om vad jag gjort dom senaste dagarna. Oj, intressesmurfarna hoppar av lycka -.- Men men jag får väl ge det ett nytt försök imorgon. För nu ska jag ta en cigg sen krypa ner i sängen & sova. Inte alls positiv eller något. Varit jätteglad hela dagen & nu blev jag helt deppig. Aja, jag e rätt trött med & det är skola imorgon så lika bra att gå & lägga sig.


Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0