8/12-10

Hejhej! :)


Inte uppdaterat på ett tag sen. Men va i göteborg i helgen och sen har jag varit sjuk med (är fortfarande också). Men nu har jag datorkunskap så då kan jag ju passa på & uppdatera :)


Torsdag: Var det ju besök på tolk, var rätt kul. Lärde mig lite nya saker med. Sen efter det var det bara vanliga lektioner. Efter skolan sov jag en stund. Sen var det tvättning & städning som gällde. Men orkade inte med allt men iaf lite är gjort. Sen blev det bara tv med Samira & Melle. Sen kommer Dany upp & frågar om jag ska med till gbg. Till en början var jag tveksam, men sen varför inte liksom. Så det blev att packa allt man skulle ha med sig. Sen ner till honom & titta på min favoritfilm Just like heaven. Den är så sjukt bra! Sen blev det sova :)


Fredags: Blev det upp tidigt, för vi skulle köra redan kl 8. Men vi kom inte iväg förens vid 9 haha. Sen väl inne i kristianstad fick Dany ngn idé om att vi skulle hyra en bil. Vilket vi gjorde, så vi körde vid 12. Var framme i gbg vid 3-tiden. Var uppe hos hans kompis en stund, sen blev det iväg & hämta mat. På kvällen blev det utgång på en klubb som hans kompis spelade på. Var riktigt kul :)


Lördags: Sov man ändå till 5, då man orkade pallra sig ur sängen. Blev att va vaken en stund & sen äta. Blev libanesisk mat, skit gott! :) Sen denna dagen tog vi det mest lungt & titta på film. Jag gick & la mig redan halv 2 sen för va skit trött & bakfull sen dagen innan :/


Söndags: Gick man upp vid 2, & vi skulle köra hem samma dag med :/ Aja, var på stan en runda, åt & lite så. Mysigt! Inte förens vid 8-tiden körde vi hemåt. Så vi var inte hemma förens vid 10/11-tiden. Men men blev bara att umgås med alla här hemma & sen sängen för min del. Men inte kunde jag sova nej! Yrade runder, hela jag bara låg & skaka & sånt. Feber japp! Så låg så i typ 1 ½ timme innan jag kunde somna.


Måndags: Mådde skit dåligt på morgonen, så sket i första lektionen. Var på dom andra lektionerna istället & det är inte kul när man är sjuk. När jag väl slutade skolan så var det bara hem & vila. Gick upp vid 7-tiden, då jag bara umgicks med Sandra massa. Sen när jag skulle sova kunde jag inte det, så va med Aina. Sen kom min förbaskade feber tillbaka! Blä..

Igår: Mådde jag heller inte bra, så var inte på dom 2 första lektionerna utan bara matten. Efter skolan blev det vila 1 timme. Sen följa med Aina till affären där jag handlade hem en massa. Nyponsoppa, proviva, mjälk, honung m.m. Sen blev det hem & äta. Efter maten kommer Sandra & vill åka pulka, men jag sa bara det lilla vännen jag är sjuk så det är nog inte så smart. Men blev bio iaf. Såg Due date, skit bra var den! :D Sen hem umgås lite & sen sova. Ingen feber igår som tur va, men min hals cpar sig nu istället. E det inte det ena så är det det andra :/

Idag: Kom inte upp till första lektionen mådde inte alls bra. Så pallra mig upp för 1 timme sen så jag kunde va med på luciamötet, det är ju lucia på måndag. Men men sen tänkte jag det att då kan jag lika gärna pallra mig till datorkunskapen med. Så här sitter jag, med sprängande huvudvärk, ont i halsen & kallsvettas :/ Men jag får genomlida denna dagen med. Snart lunch med, & sen bara matte. Sen kan jag gå upp på mitt rum och vila :) Nu ska jag fortsätta med mitt svenskaarbete & se om jag kommer ngnstans med det. Ska ju lämnas in imorgon.Godegud!






Bara för att denna låten är sjukt bra & jag efter att haft denna bloggen i mer än 1 år äntligen lärt mig hur man lägger upp videor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0