9/12-10

Hej! :)


Idag har jag varit duktig, var i skolan hela dagen! Men börjar bli frisk nu med, bara imorse som jag mådde dåligt. Skönt att äntligen kunna må bra. Men iaf rätt lung skoldag först matte & svenska. Sen friskvård, åkte iväg på ngt naturum. Det var kul dom första 10 minuterna, sen fanns det inget & göra. & vi skulle vara där i typ 2 timmar om inte mer. Sen är jag så dum att jag tvunget ska högst upp. Tro mig det var skit högt & man kunde titta rakt ner. Trodde bokstavligt talat jag skulle dö, är riktigt höjdrädd. Men men slutade vid halv 3 ngt, senare än vanlig. Men får sluta efter lunch nästa vecka :)

Sen när jag kom hem blev det en powernap, eller ja det skulle bli en. Sov lite för länge. Aina väckte mig lite innan matsalen skulle stänga. Men pallade ändå inte äta den maten, så beställde en hamburgertallrik istället :) Sen har det blivit lite tv tittande med Samira & Aina. Efter ett tag gick jag & Aina upp i datorsalen & lyssna på gamla godingar. Nostalgi! :)

Nu kan jag inte sova som vanligt :/ Så hade tänkt sitta här ett tag nu. Lyssna på gammal musik & kolla lite gamla bilder :) Rätt gött ändå faktiskt! Så sova blir inte förens om ett par timmar.

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0