Lung dag!

Hejsan! :)


Idag gick inte lilla jag upp förens halv 4 då jag fick ett mindre trevligt samtal. Suck säger jag bara & så länge fick jag behålla mitt nummer hemligt. Nu kan min pappa ringa mig när han vill. Frågan är ska man byta nummer igen eller om man ska låta ngn annan svara när det e ett nummer man inte känner ingen. Det får väl bli så, för byta nummer e väl inte lönt. Då kan inte ngn i min släkt där uppe få det nya nummret & jag kan inte ha kontakt med dom. Fast iofs farfar ger inte ut mitt nummer & mina kusiner kan jag ju prata på fb med.. Hmm, jag får se hur jag gör med det :o Iaf en av dom där som ringde & tyckte synd om min pappa att han aldrig träffade mig. Pappa full som vanligt & grät i telen. Men det är alltid så när han har druckit, alltid. Liksom när säger han någonsin att han vill träffa mig när han e nykter, just det aldrig. & det är han själv som valt att ha det så här. Så jag tycker nog folk ska tänka lite innan dom ringer & vräker ur sig saker! Nästa gång kanske du kan se det ur min synvinkel med & ta reda på varför jag inte träffar honom. & pratar med honom det gör jag. Jag brukar ringa honom. Jag ringde t.om på julafton, men det kommer väl inte han ihåg.. När ringde han sist en julafton eller födelsedag. Så tro mig även fast jag inte borde så bryr jag mig ändå & det kommer jag alltid göra. Hur kan någon ens påstå något annat det är min pappa. Hur mycket han än sårar mig eller håller på så är det ändå min pappa. & sen en sak jag inte förstår e varför du sitter kl halv 4 på dagen  & dricker med min pappa?! Tänk på farfar, & alla andra med.. Jag tror inte dom tycker det är så roligt.. Men men nog om det orkar inte tänka på det nu..


Iaf inte alls hänt så mycket, vaknade rätt irriterad :o Men men blev lite tv & så. Sen laga mat till mig & Melle. Blev enkelt makaroner och falukorv. Sen har jag bara suttit vid tvn & datorn. Resten av kvällen lär väl spenderas framför tvn med Melle. Vilket liv vi har! Men finns ju inte så mycket annat att göra här i lilla Önnestad. Men rätt skönt ändå att vara så lite folk på internatet, lung & tyst. Sen hinner man med allt man ska göra som man inte annars gör för något annat kommer iväg :)

Shit, har jag någonsin varit så här öppen i min blogg som förra inlägget eller det jag skrev ovan? Jo, kanske en eller 2 gånger innan :o Visst jag har många tankar som snurrar runt. Men jag öppnar mig inte för så många & jag brukar definitivt inte skriva det så här heller. Vet inte varför jag gjorde det heller. Nog bara för att jag ville skriva av mig helt enkelt. För om folk läser det eller inte skiter jag mest i vilket, inte därför jag har min blogg. Bryr mig inte alls om hur många läsare & så. Men det e ändå en lite skrämmande tanke att alla kan läsa det jag skrev innan nu. Men men va kan hända. Men jag är inte precis den öppna typen av mig. Inte många som vet mycket om mig, eller ja en del, kanske några få som vet men långt ifrån allt.. Det kommer nog aldrig komma fram heller. Men jag vet att det finns 1 på skolan som vet väldigt mycket & som jag kan öppna mig ganska mycket för. & den stackars människan kommer jag sitta & trötta ut i timmar när hon kommer hem. Men det är nog lungt, hon har en del & berätta hon med :)

Men men nu är Melle hungrig igen, så får gå ner & göra några äggmackor till oss. Visst e jag snäll :) Men han lova & göra mat imorgon, för att jag ville ha spagetti & köttfärsås, så hoppas det blir så  med:D


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0