Lung dag!

Hejhej!


Har inte alls hänt mycket sen sist jag skrev. Gjorde inte så mycket på datakunskapen. Sen var det ju lunch, vilket jag inte kunde äta. Typiskt! Men fick i mig lite kräm iaf. Sen var det bara att genomlida matten, men det gick rätt fort. Sen äntligen äntligen hem & sova. Sov fram till lunch, där jag tack & lov fick i mig lite makaroner iaf. Sen resten av dagen ha spenderats liggandes i en soffa uppe i tvrummet med en massa trevligt folk & bara tagit det lungt. Nu ska jag nog ut & ta en cigg med Sandra. Småprata lite med Samira & Aina innan det blir bums i säng. Näsan rinner, ögonen rinner, ont i halsen m.m. Så orkar inte vara uppe mer, mår inte alls bra. Drygt att jag måste gå till skolan med, har bara lyckats sänka min frånvaro med 3 %. Men jag får skylla mig själv när jag inte skött det innan. Sorry för dålig uppdatering dessa dagarna, men orkar inte blogga när jag e sjuk. Får hoppas jag blir frisk snart :D


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0