100118

Hejhej :)


Ligger i sängen med datorn i knät & latar mig lite.. Hjärtat stack typ precis hem, så nu blev det tomt :( Aja, var ju på boendet idag. Städa & packa allt. Så löjliga dom kan va där. Med tanke på att mina saker var kvar så hade jag tydligen rummet kvar med. Så jag & Dennis fick fortfarande inte vara i närheten av varandra. Men hallå, jag e utskriven så vi bryter ju inte mot några regler. Men jo tydligen det var så, så då fick vi respektera det. Usch, så löjligt. Så jävla skönt & slippa deras tjat nu. Alla saker som jag hade på rummet e iaf hämtat nu, så det e bara det i det andra huset kvar. Men tror vi skulle ta det på lördag, blir säkert skit bra :) Även om det känns tomt utan alla där, så är det jävligt skönt att ha flyttat därifrån. Fattar inte hur jag pallade med ett halvår där, men finns det inga andra alternativ så finns det inte .. Annars idag har man väl inte gjort så mycket, blev banken & hämta ut pengar. Sen ner till boendet & fixa det. Sen ut igen & sen hämta alla saker. Sen har jag & älsk bara varit här hemma & myst :) Jag är verkligen lycklig tillsammans med honom så får hoppas det håller länge. Fredag imorgon, skönt med helg! Fast tror inte det händer så mycket. Något festande blir det inte med tanke på helgen. Så det blir väl bara massa mys med älskling. Hoppas han kan sova här ngn natt med :) Blir väl snart nanna kudden.. Hjärtat ringer om 1 timme, prata lite med honom sen blir det sova. Men är inte så trött inatt så kanske är uppe lite längre.. Det lär man märke haha :)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0