100118

God morgon :)

Vaknade för ngn timme sen typ :P Älskling ringde & väckte mig för att jag skulle ta min medicin.. Synd om honom ju, man kan ju inte säga att jag har det bästa morgonhumöret precis :P Sen tänkte jag gå & lägga mig igen, men  kunde så klart inte somna om igen :( Är trött som fan med, men men piggnar väl till snart. Har typ bara suttit & latat mig en massa framför datorn nu. Kommer säkert bli värsta datanörden nu med tanke på att jag varit utan internet så länge. Illa! Ska ner till boendet vid 3, så jag kan det sista där. Sen vid 5 kommer nog Jessica så vi kan få hit alla sakerna. Men blir väl bara att jag kommer ligga & lata mig i sängen fram tills jag ska ner till boendet :P Har jag tur så kanske älskling ringer mig innan, så kanske man kan träffa han en stund. Får se hur det blir sen :) Måste iaf upp till banken & hämta ut pengar :P Nej, nu ska jag ner & äta ngt. Måste ju ha frukost, kan säga att jag e väldigt hungrig. Men men skriver väl mer ikv när jag är hemma :P




Ciao / Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0