100119

Hej igen :)


Blev en massa inlägg idag tyckte jag, men så kan det ju bli ibland haha!
Vi har väl iaf inte gjort så mycket ikv. Fick inte igång tvn, så har bara
blitt att vi suttit vid datorn & latat oss typ. Har ju fortfarande kramper
i min stackars mage. Men får ju skylla mig själv när jag dricker mjölk &
inte tål det. Fy på mig! & inte nog med det så blev det ju att jag handlade
kinderägg & chokladpudding. Ännu mera mjölk inte alls bra :( Blev en Cola
med. Det kan jag fan inte leva utan. Haha känns som man krängt massa idag.
Älskling köpte med en chipspåse innan när han kom så ätit massa skit idag.
Men någon måste man ju gotta sig. Men finns inte så mycket att skriva,
med tanke på att vi knappt gjort något. Ska iaf kolla lite smått & gott
nu. Sen hade jag tänkt springa ner & röka. Sen blir det nog en massa mys
med hjärtat mitt<3 Känns inte som jag varit social mot honom idag.
Bara suttit vid datorn. Men det e det jag säger jag e beroende av min
kära dator haha. Älskling har iaf varit snäll & bäddat sängen.
Jag sover ju så jäkla konstig att lakanet typ ligger på golvet när man vaknar.
Aja, nu ska jag kolla det så jag kan vara social med Dennis sen :D
Hoppas ni har haft en underbar fredag iaf :)


Godnatt & sov så gott alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0