100119

Gomorron :)


Ja då vakna man för en halvtimme sen :) Älskling ringde & väckte mig & idag va mitt morgonhumör bättre haha :P Men det e sjukt för lilla Tina som alltid brukar vända på dygnet & sova bort halva dagarna, har hon faktiskt slutat med. Jag somnara alltid innan klockan 1 på kvällen & går upp senast 11. Hmm, brukar ju somna vid 3-4 sen gå upp på eftermiddagen. Men antar att det e ganska bra att jag somnar tidigt & sen går upp tidigt med. Händer väl inte så värst mycket idag tror jag. Hjärtat kommer hit om sisådär en halvtimme :) Så blir väl mysa eller något. Han tyckte inte jag skulle sitta vid datorn när han kom. Så får väl se vad vi hittar på. Ska iaf ner & duscha, göra mig i ordning & så snart.. Funderar helt seriöst på att springa bort ngnstans & köpa kaffe, inte druckit det på typ en vecka :( Måste iaf iväg & köpa cigg, då blir det nog en cola med. Fan helt beroende av det :P  För övrigt så har jag väldigt ont i min mage, så att orka göra ngt annat ikv kommer inte på tal haha :) Det blir & ligga i sängen hela dagen, nja  kanske inte hela men nästan x) Har blivit helt beroende av min data nu när jag har internet igen, men ska försöka & inte sitta för mkt. Nu ska jag lyssna på lite musik & försöka piggna till, tills han kommer.
Men blir väl att man skriver lite ikväll med :)

Taio Cruz-Break your heart. Oh, I love it. Helt beroende av den låten :) <3


Ciao / Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0