100120

Hejhej :D

Som vanligt har det väl inte alls hänt så mycket idag.
Älsk var ju & handlade & hämta saker innan idag.
& innan dess så hade vi bara legat i sängen vid datorn typ.
Sen när han stack så fixa jag & Jessica lite här uppe.
Bor typ på vinden, asså det är ingen vind så. Utan
det är typ som ett stort rum. Men iaf så är det en av
hennes söners rum egentligen. Men han sover där nere
i stället. Så vi tog ner hans saker, sen fixa vi lite här uppe.
Dom brukar ju vara här uppe & spela & så.
Så vi ska försöka avskärma det så att jag får typ ena
halvan av rummet & dom kan ha andra halvan som vanligt.
Tog iaf ner hans data så nu har jag skrivbordet. Sen tog vi ner
lite andra saker med. Har även satt upp en liten 'vägg'
Finns ju ingen dörr upp så. Men blir säkert bra. Spelar inte mig så stor
roll iaf. Huvudsaken är att jag har någonstans & bo. Men dom är ju
jättesnälla. Börjar verkligen trivas här nu. Så det kommer säkert funka bra.
Bara hoppas på att man kan hitta lägenhet sen med. Men men det blev ganska
mysigt här upp nu ändå. Sen när vi har hämtat mina saker ska vi sätta
byrån här uppe med. Blir säkert skit bra! Annars sen när älskling kom
så satt vi vid datan sen. Jag duscha & gjorde mig i ordning. Sen stack vi upp
till Kims moster en stund & träffa henne & Kim :D Sen hem igen, & det har bara
blivit att vi suttit vid datorn. man kan ha jävla kul ibland. Tittat massa sjuka video
oooh va det finns sjuka folk. Hjärtat försöker lyckades precis fixa tv :D Så duktig!
Så det blir väl att byta om till pjamas nu & sen krypa ner hos honom :)
Han sover ju hos mig inatt med, lär bli tomt imorgon när han ska hem.
Men går allt som det ska så sover han här på måndag med. Ska ju vara
helt själv här hemma då fram till tisdag & i helvete heller jag vågar sova
helt själv Haha :D Nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen :)



NattiNatti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0