100120

Godmorgon eller jag god eftermiddag kanske :P

Vaknade för ngn timme sen, trött som satan.
Men så går det när man somnar vid 5-6 på morgonen.
Illa, jag får inte börja vända på dygnet nu när jag
nästan har vänt tillbaka det helt. Idag blir väl
likadant som igår jag kommer väl inte palla göra
någonting. Stackars älskling som bara får va här &
ta hand om mig. Men jag kan ju inte hjälpa att jag
mår dåligt hehe :P Han ska väl snart dra & hämta saker.
Då passar jag på, så får han handla med lite till mig :)
Får hoppas på att han kan sova här i natt med.
Ska väl se om jag kan titta på en film eller något nu.
Min data funkar ju inte riktigt som det ska, så oftast
när man tittar på film, laggar den mitt i allt. Så går det
inte & röra en enda knapp eller något!
Men ska iaf testa nu & se om det går.
Sen ikv får man se vad som händer, va social med
dom andra & mysa en massa med älskling blir det nog.



Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0