100121

God morgon/God middag :)

Vaknade för en timme sen typ.. Ganska kul för älskling
skulle försöka sitta vid datan. Bara det att han trodde
han kom ihåg lösenordet, men han gjorde inte det haha.
Så väcker han aldrig mig i heller, undrar om han e lite
rädd för mitt morgonhumör haha. Nej nu ska jag va snäll.
Har precis varit nere & ätit frukost. Sen nu hade jag tänkt
lägga mig i sängen. Titta på tv & lata mig lite. Är fan svin
trött. Ska egentligen ner till boendet en runda idag. Men
det tror jag inte att jag pallar. Får se sen hur det blir.
Ska ju va med älskling till 4 iaf, sen ska han hem. Kanske
blir en runda på boendet då med. Men skriver när jag är
hemma igen eller någon gång under kvällen! :D




Love / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0