100122

Hejhej :D


Idag har väl inte alls hänt för mkt. Bara varit med älskling typ.
Han fick sova här :) Jessica är ju iväg, men sönerna är hemma iaf.
Varit en mysig dag idag iaf. Älsk kom vid 3-tiden. Sen satt jag vid datan
en stund. Sen så lagade vi mat & sen blev det lite efterätt på det. Glass
med varma bär. Mums! :) Massa mys på det <3 Sen var vi ute en runda,
handla cigg & så. Har väl inte suttit så mkt vid datan idag :P Har ändå varit
ganska social med älskling. Tvättar har jag gjort med. Haha det kom jag
precis. Den e nog klar för längesen, så nog dax o gå ner & hänga upp
det snart. Haha fan va duktig man e då :P På tal om duktig så
första tvätten hällde jag ju tvättmedlet där man ska hälla i sköljmedel.
Kom älskling på när jag var klar med tvätten så duktig jag e. & sen har
jag fixat disken & så idag med, plockat undan  & lite så. Jag kan om
jag vill :) Men men nu blir det väl ner & fixa tvätten snart. Sen titta på
tv med älsk. Sitter & glor på mtv :) Därför jag älskar tv haha :P
Brukar ha igång det hela nätterna även när jag sover haha. Men det e ju
bra musik så.  Btw, blir att jag & älskling se Valentines day på¨torsdag.
Tror jag iaf, om han fick. Den slutar ju 11 typ & dom ska va hemma 10.
Men det ska nog inte va några problem om han sköter sig &
han var ju ute i god tid. Gick ingen på fredag så fick bli torsdag ist.  
Nej nu ska jag krypa ner i sängen en stund innan jag fixa tvätten :P
Sova blir det nog inte på ett bra tag iaf, inte alls trött :(



På tal om andra saker skulle älskade Rele fyllt 21 idag :(
Hoppas han har det bra där uppe iaf. Saknar han
verkligen. Önskar man kunde spola tillbaka tiden
så man kunde vara med honom! Men men
Vila i frid bästaste. Älskar dig! <3

Menmen Nattinatti iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0