100122

Hejhej!

Gick upp för typ en halvtimme sen :/ Eller ja, vaknade ju först vid
halv 12 av att Thord ringde mig (ungdomskonsulent på UC) han
skulle prata om min praktik & sånt. Måste fan hitta ngt denna veckan
för han har strukit mig från studiebidrag nu, så jag får nog inget. Men
om jag hittar ngt denna veckan & ringer han innan vi ska få det så
kanske jag kan ha tur & få det. Men iaf var ju svintrött när han ringde
så jag var ute & rökte sen gick jag & la mig igen. Sov nu till 2 :O
Aja, var uppe & åt frukost m.m Sen så satte jag igång tvn &
satte mig vid datan haha! Svintrött, var uppe länge igår.
Fy på mig haha! Älskling ringde ju sen vid halv 11, han hade
varit tvungen & följa med & träna därför han inte hört av sig.
Vi prata iaf i typ 2 timmar + lite till :) Sen så var det massa kul
på Disney Chanel som jag låg & kolla på hehe :) För övrigt så
händer det väl inte ett skit idag. Älskling kommer väl hit sen.
Förhoppningsvis kan han väl sova med. Han skicka ett sms nu
att han höll på att ta reda från personalen om han kunde sova
här eller inte. Sen så skulle han ringa mig. Hoppas hoppas! :D
Vet inte om jag skulle vara själv hemma än :O Jessica skulle
ju till broby & hennes söner antagligen till sin morfar. Meb vet
inte än. Hennes söner är hemma än så länge iaf. Sen om hon är
hemma eller inte vet jag inte :P Men lär ju märka ikv om jag
är själv hemma eller inte. & ska jag va det vågar jag fan inte
sova helt själv ju :( Aja, det löser sig. Men blir väl bara att va
hemma idag. Måste ut en runda & handla cigg. Sen kanske
det blir att jag tvättar med :) Men men nu ska jag
ta & göra mig i ordning sen ska jag titta tv :)

& btw jag & älskling kanske ska iväg & se
på bio fredag. Mysigt mysigt :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0